Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HD probleem

  • kappel

    Ik weet dat ik op het verkeerde forum zit maar of U kunt mij helpen of U weet waar ik moet zijn..

    Ik ben handig geweest, ik had wat rommel op de “D” schijf van mijn nieuwe Laptop, ik dacht format “D:” juist ja, toen kwam de vraag ontkoppelen en ik zei “ja”. Nu krijg ik daar een foutmelding dat hij niet is aangesloten. Oh oh oh

    Dank,

    Nico

  • RobV

    beste oh oh oh Nico,

    kijk eens op het www.helpmij.nl forum

    groetjes gutteguttegut RobV

  • kappel

    Rob bedankt voor de reactie. Ik ben er zelf ondertussen achter gekomen. (denk ik!)

    De HD was geconverteerd met NTFS wat dat ook moge zijn. Nu had ik rommel op de D part van de HD en deze geformatteerd. En nu hadden C en D van dezelfde harde schijf verschillen kenmerken zodat ze elkaar niet meer herkenden.

    Ik ben nog alles aan het controleren maar ik denk dat ik weer rustig kan gaan slapen.

    Ik heb vandaag mijn eerste AOW gevangen, heeft er nix mee te maken maar alles bij elkaar is het toch weer een goede dag. P.S De PC leverancier had er al even naar gekeken en ik moest de PC maar een dag daar laten want zij hadden ook geenidee.

    Nico