Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Access Pagina

  • Ronald

    Ik heb in access een query gemaakt. Van de query heb ik een pagina gemaakt. Deze heb ik online gezet…..maar ik zie niets. Hoe kan dit?

    De query heb ik gemaakt met de wizard. Je kan dan door de tabel heen bladeren. Off-line werkt het, maar online niet. (Ik maak gebruik van internet explorer 6.0)

    Wie o wie kan mij helpen?????

  • RV

    Je query grijpt terug op een tabel in je Access toepassing.

    Je zult je Access toepassing dus wel op een webserver neer moeten zetten.

    Je Internet provider moet dat weer ondersteunen (niet alle providers doen dit).

    Neem ff kontakt op met je provider.

    RV

  • Ronald

    Bedankt voor je snelle reactie! Maar houdt dit in dat ik mijn .mdb bestand op de server moet zetten? Dit heb ik gedaan. Hij gaf geen melding. Nog steeds zag ik niets. Dus dit houdt in dat mijn provider het niet ondersteund!??! Ik zal contact opnemen. Nogmaals bedankt!

    Weet jij misschien een site waar een access database op te vinden is?

    Gr. Ronald

  • RV

    Ronald,

    fijne weet ik hier niet van.

    Zoek even in het forum op de kombinatie Access Internet, vraag is vaker gesteld.

    RV

  • Ronald

    Bedankt,

    Toch nog even een opmerking….ik heb een gemaakte pagine vanuit access rechtstreeks in mijn map gesleept. Dit wordt dan een snelkoppeling. Als ik op mijn internet pagina een link maak naar deze snelkoppeling opent hij deze pagina vauit access. Maar hij opent access dan ook. Dat wil ik niet…..

    Maar ik ga even verder zoeken. Dank u!