Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

laserprinter met 2 lade en een rapport

  • eric bernhard

    Kenners,

    Gezien de titel is de vraag waarschijnlijk wel voor te stellen.

    Als ik een rapport uitprint en deze bestaat uit meerdere pagina's hoe kan ik dan zorgen dat pagina 1 (met logo papier) gebruik maakt van lade A en de rest van de pagina's van lade B (wit papier).

    Vanuit vba bepalend.

    Is het dan mogelijk om ook een afwijkende marge instelling te geven voor de verschillende pagina's 1 en de rest (marge wordt dan bepaald door logo bovenaan en de voetnoot onder aan).

    blad 1 boven 3,5 inch onderaan 2 inch overige bladen zowel boven aan als onderaan bv. 1,3 inch.

    Vriendelijk badankt alvast.

    Eric Bernhard

  • RV

    Kijk hier eens:

    http://www.access-programmers.co.uk/forums/showthread.php?t=52351

    Voor wat betreft je marge vraag, geen idee….

    RV

  • eric bernhard

    RV,

    Bedankt voor de tip.

    Maar dit is eerst op “brief” papier en daarna nog een keer het rapport op “wit” papier.

    Wat ik heb is bv 4 paginas' in het rapport waarvan blad 1 op “brief” papier moet komen en pagina 2-4 op “wit” papier.

    Wat betreft de bove marge kan ik dit waarscijnlijk doen door boven aan in het rapport een lege ruimte over te laten (en beneden aan ook), dit heb ik nog niet getest.

  • RV

    >Als ik een rapport uitprint en deze bestaat uit meerdere pagina's hoe kan ik dan zorgen dat pagina 1 (met logo papier) gebruik maakt van lade A en de rest van de pagina's van lade B (wit papier).

    Vanuit vba bepalend.

    <

    Code voorziet hier in principe in (printen naar verschillende lades).

    Wellicht moet je de code aanpassen, daar kan ik je niet bij helpen.

    RV

  • Eric B

    Een rapport heeft een rapportkop. Deze wordt slechts éénmaal afgedrukt. Deze kan je gebruiken om vrije ruimte te creeren voor een een briefhoofd.