Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

printfout in rapport: tekst verticaal

  • bart

    Bij het afdrukken op onze typestickerprinter druk in een rapport af. ons logo komt goed op het rapportje (3,2 inch - landscape) te staan, maar de letters van de tekst print hij onder elkaar ipv naast elkaar dus:

    t

    e

    k

    s

    t

    p

    r

    i

    n

    t

    e

    n.

    De vorige labelprinter van het zelfde merk deed dit wel goed, maar deze opvolger niet, terwijl de printer driver instellingen goed staan (in Word gaat het wel goed) ook marges enc enz

    Ik werk met Access 97

    HEEFT IEMAND NOG EEN IDEE?

  • Huub

    Als de vorige printer het wel goed deed, en je niets in je rapport veranderd hebt zou ik zeggen dat het aan de printer ligt.

    Hoe ziet je rapport er in voorbeeld weergave uit?

    Grt.

    Huub

  • bart

    Ik heb het ondertussen gevonden: het lgt inderdaat aan mijn printer DRIVER, volgens de CDrom zou deze geschikt moeten zijn va Windows 95, en ik werk op W97. daar trad dit probleem op. op een andere windows XP computer gaat het wel goed. volgens de printer boer klopt dit, dus een windows probleem…

    (DUS MOET ER MAAR EEN NIEUWE COMPUTER WORDEN AANGESCHAFT, IK HOOP DAT MIJN BAAS DAAR OOK ZO OVER DENK)