Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kalender

  • marleen

    beste allemaal,

    Ik heb een bestand.

    Nu wil ik een kalender per dag en daarachter de soort gegevens in nummers die ik op kan tellen per soort, dus 1 en 7 en 27 bij elkaar en 2 en 18 en 68 bij elkaar.

    Geen idee hoe ik een kalender maak in access en wel zo dat ik per dag een aantal gegevens kan plaatsen op die bewuste dag. Dus bewaking 1 of vrij of 4 enz.

    Kan iemand aangeven hoe ik een kalender maak dan ga ik vandaar wel weer verder denken. Er zou iets staan in access zelf maar ik kan het niet vinden.

    Absolute beginner met 2000

    dank van marleen

  • Huub

    Hoi Marleen,

    Ik begrijp niet wat je in het eertst gedeelte van je uitleg allemaal wil, maar een kallender mogelijkheid kun je invoegen door het

    Kallenderbesturingselement in het formulierontwerp te plaatsen!

    “Invoegen –> Active-X besturings element”

    Grt.

    Huub

  • marleen

    dank je Huub,

    ben te blond voor je oplossing denk ik, ik ga maar even op mijn eigen voor andere onbegrijpelijke manier verder.

    zal toch een een cursus moeten nemen denk ik? als ik geld heb hihihihihi

    dank en groetjes van marleen

  • Eric Bernhard

    Marleen,

    Stuur eens je e-mail adres naar me toe.

    Ik heb voor iemand anders eens een klein stukjje gemaakt.

    Misschien is dat wel interessant voor je, alleen moet ik het even opzoeken en naar je mailen.

    Dit is inclusief VBA code, maar volgens mij heb je daar helemaal geen kaas van gegeten.

    Groetjes,

    Eric Bernhard

  • marleen

    Eric,

    dank je voor je antwoord. Ik probeer al een paar keer te mailen maar krijg het steeds terug je adres klopt niet of zo. heb mijne even niet laten verstoppen dus wil je nog sturen.

    Nee van vba geen kaas gegeten maar ik laat ook niet de kaas van mijn broodje eten dus zou heel blij zijn als je wil sturen,

    dank je

    Marleen