Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Access op internet

  • kappel

    Ik heb een Access programma waar competitiestanden in worden bijgehouden.

    Ik heb nu mijn eerste Website gemaakt en zou daar graag de resultaten willen vermelden. Excel gaat prima maar hoe ik Acccess output er knap op kan krijgen geen idee!

    Mijn .snp formaat van Access is prachtig op het scherm en geprint.

    Wie kan mij helpen,

    Bedankt en vr. groet,

    Nico

  • Eric B

    Je kan tabellen exporteren als html….wil je een selectie van een tabel dan kan je eerst een query maken en deze dan exporteren als html. Bewaar dan eerst de query

    zet de cursor op deze query en kies uit het menu Bestand/Exporteren. Ook een rapport kan je exporteren als html…dit kan zelfs op basis van een sjabloon.

    Houdt er wel rekening mee dat als je op basis van o.a tabelen exporteert en het veld van de tabel is leeg, dat access een lelijk leeg hok aanmaakt

    Access tabellen kan je ook exportren naar Word en Excel…..en vandaar kan je ook een html pagina aanmaken….ik zou zeggen speel er even mee totdat je iets vindt dat naar je zin is. Mogelijkheden genoeg dus

  • Nico

    Blij met het antwoord.

    Wat ik er nu op heb staan lijkt er niet op, dit is wel het eerste wat ik op internet heb gekregen en dat is voor een Sr toch al heel wat.

    Kijk niet naar het inhoudelijke de site is bedoeld tzt voor de Bridgeclub en de lijst (via Word) die ik er in heb gecopieerd zijn Biljart resultaten.

    Zie ook,

    http://home.quicknet.nl/qn/prive/n.vanderzel/

    Dank en groeten,

    N.vanderzel@quicknet.nl