Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pagina einde in rapport

  • Gerrit Jan

    Bedankt voor je reaktie Eric.

    Ik heb de gewone versie van access. Het probleem zit hem erin dat als ik op een voorwaarde laat zoeken van een query, bv ordernr, hij eerst alles onder elkaar laat zien. Van elk ordernr da's normaal dus. Dan wil ik een pagina einde toevoegen en dan beginnen de problemen. Zet ik hem onder de koptekst dan komen de details op een volgende pagina. Zet ik hem onder de details dat klopt er helemaal niets meer van. In beide gevallen heb ik ook een lege pagina er achter. Heb je nu een helder beeld?

  • ERic B

    Nog niet helemaal….ik kan zo niet zien wat je allemaal hebt geprutst. Lege pagina's overgens komen ook voor als de breedte van de pagina te klein is t.o.v. het aantal velden dat je op één rij hebt staan. Of een lijn welke te breed is.

    -1-

    Als je nu eens in de detail sectie klikt en vervolgens op je rechtermuis drukt vervolgens

    Eigenschappen kiest. Klik op tabblad Opmaak Nieuwe pagina en kies na sectie.??

    -2-

    Als je nu eens in de detail sectie klikt en vervolgens op je rechtermuis drukt vervolgens Sorteren en groeperen kiest….vervolgens groepeert op ordernr…en dan de Groeps voettekst op Ja zet… en in deze sectie een pagina einde zet ?? Overgens groeperen kent nog een aantal mogelijkheden misschien ligt hier een oplossing