Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

keuzes blijven staan.

  • maarten

    wie weet hier een oplossing voor. Ik gebruik keuzerondjes inmijn formulier, als ik dan bijv een keuzerondje op ja heb gezet, en ik ga naar een volgend leeg formulier, blijft hij op ja staan. als ik dus nu ja wil invullen, moet ik eerst op nee drukken..en dan weer op ja…kan je dit verhelpen? ik dacht zelf aan een vb script, dat ervoor zorgt dat na het opslaan van het formulier, nog voordat het programma naar het nieuwe, lege, formulier gaat, alles reset oid.

  • RV2

    Wil je de gekozen waarde van je keuzerondje opslaan of gaat het puur om een filter in je formulier?

    RV2

  • maarten

    de gekozen waarde worden al opgeslagen door middel van een vb script die dit koppelt aan een tekstvak, zodat bijv optie “1” ja wordt en optie “2” nee.

    als ik nou mijn formulier heb ingevuld, en druk op het teken voor opslaan en naar volgend leeg record, blijven de keuzes die ik gemaakt heb in het vorige formulier, staan in mijn nieuwe, lege formulier. Ik zie dus de rondjes bijv. op ja blijven staan. Ik wil ervoor zorgen dat de keuzerondjes niet meer staan aangevinkt zodra ik naar een nieuw leeg formulier ga.