Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bladeren door records

  • Paco

    Hallo,

    Ik heb een probleem(pje) met het bladeren door mijn records in de database. Ik heb een formulier gemaakt waarin 3 subformulieren zitten. Pasgeleden kon ik nog bladeren door ALLE records in de hoofdtabel, maar nu kan ik alleen nog bladeren door de records die ik tijdens tijdens het openen van het scherm heb toegevoegd. Dus: wanneer ik het scherm afsluit, kan ik niet meer door deze gegevens bladeren, maar deze zijn echter wel opgeslagen in de tabel. Ligt dit aan mijn query? Ik las pas iets met ‘momentopname’ maar weet niet meer precies wat dit was.

    Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb alle (sub+)formulieren de eigenschap dynaset en gegevensinvoer(ja) gegeven.

    Alvast bedankt.

    Paco

  • ERic B

    Moeten allemaal op dynaset staan tenzij je gegevens alleen wilt lezen momentopname

    Verder kijk even in de eigenschappen van je je hoofdformulier bij Tabblad gegevens of de volgende zaken op ja staan

    Bewerken

    Toevoegen

    Gegevensinvoer staat standaard op nee

    Verder kan het nog zo zijn dat indien je het formulier aanstuurt met een complexe query (meestal met één of meerder relaties) dat deze niet te wijzigen is

  • Paco

    Hartelijk dank voor uw hulp! Het lag dus aan de eigenschap ‘Gegevensinvoer’, die stond op ja… Nu vindt ie weer alle records terug.