ik heb 2 formulieren opgebouwd uit 2 tabellen dus ieder formulier heeft zijn eigen tabel

Formulier1 met daarin

Land

Status

Aantal

Formulier2 met daarin

Land1

Status1

Aantal1

Wat ik basic doe met de database:

Ik vergelijk land namen en als ik de zelfde tegenkom wordt het aantal met 1 opgehoogd tot ie een andere naam tegenkomt (staat op alfabet) dus de laatste keer dat ie een land tegenkomt wordt de waarde uit de teller in aantal gezet de andere keren blijft aantal leeg (hiervoor heb ik al een mooi vb scriptje geschreven)

Status heeft vanuit een ander formulier een status meegegeven aan een land deze is verder niet van belang.

Nu wil ik alleen als er iets ingevuld staat voor aantal in formulier1 dat van dat record de gegevens worden overgeplaatst naar formulier2

Ook dit krijg ik voor elkaar allen overschrijf deze nu steeds het eerste record….

—————————————————————————————————————-

mijn vraag is dus hoe laat ik een record in een ander formulier steeds met 1tje ophogen

docmd.gotorecord , , acnext (zoals je in een normaal formulier gebruikt maar dan in een ander formulier)

Iemand enig idee je mag me ook vertellen hoe ik de data uit formulier 1 in tabel2 krijgt zodat hier in alles aangemaakt wordt dan ben ik ook tevreden

Ik heb deze gegevens nodig voor verdere bewerking… formulier filters zijn geen oplossing…