Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Synchronisatie tussen een rapport en formulier

  • BasB

    Hallo,

    Is het mogelijk om bij het sluiten van een rapport (bij de gebeurtenis bij sluiten) een formulier te openen doormiddel van synchronisatie zodat ik bij het sluiten de juiste gegevens in mijn formulier krijg te zien. Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.

    Gr. BasB

  • ERic B

    Ikke en waarschijnlijk wij joe nie begrijpen….graag wat duidelijker

  • chris

    De vraagstelling is vreemd in een rapport kunje niks invullen.

    Moet het niet zo zijn dat gegevens in een form worden ingevuld en dan op een rapport uitgeprint(wat uiteraard de gegevens van het form bevat)

    dacht ik zo

    chris

  • BasB

    Het zit zo, ik heb een formulier met bepaalde gegevens, die gegevens wil ik als afdrukvoorbeeld zien in een rapport, op zich geen probleem, alleen wil ik het rapport voor mij

    geopende formulier hebben en dat lukt wel in Access 2003 (hierin kun je een rapport als Popup instellen) maar in Access 2000 lukt dit niet (en die heb ik). Het afdrukvoorbeeld van het rapport zit achter het formulier. Als ik het formulier sluit dat heb ik mijn afdrukvoorbeeld op de voorgrond, perfect maar als ik het rapport sluit wil ik weer terug naar die gegevens die in mijn formulier stonden, synchroniseren tussen rapport en formulier.

    Of is er een VBA code die ervoor zorg dat een geopende rapport als Popup is te zien, dan ben ik ook gered. Ik hoop dat dit wat duidelijker is.

    Gr. BasB

  • RV2

    Toevallig je formulier als popup gedefinieerd?

    Zo ja, formulier niet instellen als popup.

    RV2